2013. április 26., péntek

SLIM&LIFT CSÍPŐSZORÍTÓ,ALAKFORMÁLÓ,ÚJ Bézs - Jelenlegi ára: 2 000 Ft


SLIM&LIFT CSÍPŐSZORÍTÓ, ALAKFORMÁLÓ, ÚJ fekete XL
xkluzív kialakításának köszönhetően árnyalja és lekerekíti a test vonalát.
Elrejti az előnytelen kidudorodásokat és vonalakat, ráncokat. A Slim & Lift segítségével könnyedén belefér kedvenc kihízott farmerjébe vagy kosztümjébe. Szoknya, blúz, nadrág, de ruha alatt is hordhatja. Más számára észrevehetetlen, de előfordulhat, hogy még viselője is megfeledkezik róla. A pamut kialakításának révén tökéletesen szellőzik, így mindig szárazon marad.
Viselete kényelmes és kellemes. Ahhoz, hogy a ruha alatt tényleg 100%-osan észrevétlen maradjon, a bézs vagy a fekete közül választhat. S / M/ L méretre egyaránt illeszkedik
Tóth Alexa: „ Őrület, mire képes a Slim & Lift! Soha nem gondoltam volna, hogy bármivel is egy pillanat alatt ilyen látványos változást lehet elérni. Az ember ugyan kétkedve fogad már minden csodaszert, de a Slim & Lift mindent felülmúl, amit eddig kipróbáltam. A terhességem után nem bírtam visszaszerezni a kívánt testsúlyomat, és ez eléggé feszélyezett. A régi ruháim, amiket annyira szeretek, azóta bent porosodtak a szekrényben. Már mindennel próbálkoztam, de semmi nem jött be, és teljesen lelki beteg lettem emiatt. Feszélyezve éreztem magam mások előtt; féltem, hogy valaki rosszmájú megjegyzést tesz rám. Nemrég szereztem tudomást a Slim & Lift-ről. Elhatároztam, hogy adok neki egy esélyt, és jól döntöttem, mert az eredmény önmagáért beszél. Fantasztikus! Végre nyugodtan hordhatom vele a legcsinosabb ruháimat; nyoma sincs a feszélyérzetemnek,. Újra szuperül érzem magam a bőrömben! És talán a legfontosabb dolog: a Slim & Lift segített elfogadni önmagamat. ”



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2013-05-14 17:24
. SLIM&LIFT CSÍPŐSZORÍTÓ,ALAKFORMÁLÓ,ÚJ Bézs - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése