2013. május 31., péntek

Eredeti Burberry kord sokzsebes nadrág 40 es - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Eredeti Burberry kord nadrág, szárán zsebekkel, lezser, kényelmes fazon!
combbőség 29 cm
ülep elöl 21 cm, hátul 32 cm 
Anyaga picit sztrecses, 1-2 centit még enged!
Nincs sehol kikopva, nagyon vigyáztam rá, de sajnos kifogytam belőle.
Egy hibája, hogy a derék részen belül a kockás passzé anyag hátul lejött, (fotóztam) nem varrtam vissza, illetve az egyik övtartó pántot fél cm széles részen belül visszavarrtam, egyáltalán nem látszik . Az ára ezért ennyi.
Új ára 50 000 ft felett volt, ennyiért ne hagyd itt : ))
Személyes ávételre lehetőség van Budakeszin, a Széll Kálmán tér környékén, ill. előzetes egyeztetés után a III. kerületben.
Privát aukció, garancia vagy csere nélkül. Nemdohányzó, kifejezetten igényes és tiszta háztartásból.



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2013-06-19 13:06
. Eredeti Burberry kord sokzsebes nadrág 40 es - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése